Trubadur

Idag har jag varit på trubadur med min bästa kompis M. Det är roligt, haha :D Det var våran favorit trubadur som bjöd på musik (av dem som brukar vara i Edsken). Men han var inte lika bra som förrut. Kändes det som. Men vi lyssnade inte så noga utan snackade mest med varandra eftersom vi inte sett varandra på länge då M varit ute i Europa och flaxat. Har fått sms från min andra bästa kompis under kvällen också, hon som var på U2. Hon hade stått nästan längst fram. Det är längst fram man ska stå :D Så jag är lite stolt, haha. En bra kväll, i musikens anda.

Kommentarer
Postat av: Maria

Det måste vara för att håret växt så mycket och tyngt ner honom så han har tappat lite av sin gnista. ;)

Men det spelade ingen roll för det var så roligt att träffa dig! :)

2009-08-13 @ 11:51:00
URL: http://msjaboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0