Hon måste ju fan vara en av dem coolaste människorna

Så brukar jag råka säga rätt ofta. Men jag menar det. En av dem måste ju så klart vara Pink. Hon har så fint hår jämt och jag vill ha alla hennes frisyrer hon någonsin haft. En gång ville jag klippa mig som henne, så hade med mig en bild på henne till frysören men jag fick inte för min syster som inte tyckte jag skulle ha kort hår. haha. Men jag klippte i alla fall lite lika lugg som hon hade då. Det här är inte dumt heller måste jag säga. 
Just nu lyssnar jag mycket på den här låten och den här. Och den här är så bra! Lyssna <3
Älskar när Pink är hos Ellen och sjunger :D Se så fin,underbar och framför allt cool hon är. (Jag vet att jag kan mena båda två där, men eftersom det är Pink jag skriver om menar jag mest henne denna gången :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0