13 Going on 30

Den filmen har jag just sett. Min syster tipsade mig om den idag och tyckte jag skulle se den så fick låna den av dem. Hon brukade se den rätt ofta lät det som, hon sa nåt om vad den var för henne men jag kommer inte ihåg vad det var. Ska fråga henne. Har sett den förrut men det var länge sen så kom inte ihåg så mycket förutom dem stora grejerna. Det vill säga att hon är 13 och blir 30, vilket man även kan lista ut av titeln. I alla fall så var filmen väldigt mysig, med ett extra
mys slut. Jag gillar den.
Det ända jag funderar lite över är slutet när hon kommer tillbaka och är 13 år igen. Det är ju en annastans i tiden än där hon lämnde den. Tycker inte det går ihop. Hon borde ju komma tillbaka den tiden hon försvann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0