The OC

Det var ett fint sista avsnitt av OC måste jag säga. Här kan man se dem sista fem minuterna, mycket fina! Jag har en riktigt hatkärlek till OC. Det är ju så dåligt, samtidigt som det är så bra.
Det dåliga:
Alldeles för mycket drama. Så där mycket händer inte. Tycker inte om dem flesta storysarna med Marissa och Julie Cooper. Speciellt inte den med Oliver, och den med Trey gillar jag inte heller så mycket. Det var så fint när Marissa och Trey blev så bra vänner och så slutade det som det gjorde.
Marissa dör. Jag tror inte det var som Josh Schwartz sa att dte var ett beslut dem tog för att få storyn att gå vidare. Jag tror Mischa Barton hoppade av eller blev sparkad helt enkelt.
Det bra:
Början. Dem fyra första avsnittena är så bra. Det är vad jag kallar en underbar story.
Karaktärerna. Dem flesta är riktigt bra. Men särskilt Seth och Summer. Dem är så roliga, underbara tillsammans ett av dem bästa paren någonsin. Och tänk så mycket dem utvecklas genom dem här fyra åren.
Humorn. Jag älskar den!
Musiken. Åh så mycket underbar musik det spelas genom säsongerna.

Så ja, det bra överväger det dåliga. I alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0